Zasady współpracy B2B

#optoTEAM
  • Dołącz Do Nas! marketing@optoplast.pl

Optoplast twoim partnerem w Biznesie

Classic

-10%
  • Zniżka na produkty w wysokości 10%
  • Szybka dostawa
  • 14-dniowy zwrot
  • Bezpłatny dobór komponentów
  • Doradztwo eksperta
  • Rozłożenie modułów
  • Oferty specjalne

silver

-20%
  • Zniżka na produkty w wysokości 20%
  • Szybka dostawa
  • 14-dniowy zwrot
  • Bezpłatny dobór komponentów
  • Doradztwo eksperta
  • Rozłożenie modułów
  • Oferty specjalne

gold

-25%
  • Zniżka na produkty w wysokości 25%
  • Szybka dostawa
  • 30-dniowy zwrot
  • Bezpłatny dobór komponentów
  • Personalny opiekun klienta
  • Rozłożenie modułów w 48h
  • Oferty specjalne

platinum

*%
  • Zniżka na produkty w wysokości 30%
  • Szybka dostawa
  • 30-dniowy zwrot
  • Bezpłatny dobór komponentów
  • Personalny opiekun klienta
  • Rozłożenie modułów w 24h
  • Oferty specjalne

FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Aby rozpocząć współpracę, wystarczy kliknąć przycisk „Dołącz!” znajdujący się w zakładce B2B. Następnie należy wypełnić krótki formularz rejestracyjny. Po jego przesłaniu nasz zespół zweryfikuje zgłoszenie i aktywuje dostęp do pełnej oferty.

Nie, rejestracja jest całkowicie bezpłatna. Nie pobieramy żadnych opłat za utworzenie konta ani za korzystanie z podstawowych funkcji platformy. Dzięki temu możesz bez ryzyka zapoznać się z naszym asortymentem i rozpocząć zakupy.

Aby awansować na wyższy poziom, wystarczy spełnić warunki przypisane do danej karty, takie jak określona wartość zakupów w naszej firmie w wyznaczonym okresie. Po spełnieniu kryteriów zmiana poziomu następuje automatycznie, a Ty otrzymujesz dostęp do dodatkowych korzyści.

Tak, poziom karty może zostać obniżony, jeśli w danym roku rozliczeniowym nie zostanie spełniony wymagany próg zakupów przypisany do aktualnego poziomu. Po zakończeniu okresu rozliczeniowego system automatycznie przydzieli poziom odpowiadający osiągniętym wynikom.

Tak, wszystkie dane poza numerem NIP można zaktualizować samodzielnie w panelu klienta. Dzięki temu w razie zmiany adresu, nazwy firmy czy osób kontaktowych nie ma potrzeby zakładania nowego konta. Jedynie w przypadku zmiany NIP konieczne jest założenie nowego profilu firmowego.

Nie, zniżka obowiązuje na dowolną liczbę produktów i nie ma limitu liczby zamówień. Możesz korzystać z niej tak często, jak potrzebujesz, w ramach swojego poziomu współpracy.

B2B kluczem do sukcesu

Platforma B2B (Business-to-Business) to zaawansowane narzędzie współpracy, w którym biznes z biznesem działa szybciej, wygodniej i efektywniej.

Design

Nowoczesny i intuicyjny panel klienta stworzony z myślą o branży LED. Ułatwia szybkie składanie zamówień, prezentuje pełen katalog modułów i systemów oświetleniowych, a także umożliwia błyskawiczne porównanie produktów.

Marketing

Dedykowany program partnerski dla branży LED – atrakcyjne rabaty, ekskluzywne promocje i system nagród wspierający długofalową współpracę. Zyskuj przewagę rynkową dzięki specjalnym ofertom tylko dla naszych dystrybutorów.

Dev System

Zaawansowany system B2B – automatyzacja zakupów w branży LED. Dostęp do historii zamówień, faktur i pełnej analizy stanu konta klienta w jednym miejscu. Rozwiązania projektowane z myślą o wygodzie partnerów biznesowych.

Support

Profesjonalne wsparcie techniczne i handlowe – dedykowany opiekun klienta, szybka reakcja na potrzeby partnerów oraz dostęp do szczegółowej dokumentacji technicznej LED. Doradztwo na każdym etapie realizacji projektu.

Zespół Ekspertów

Nasz doświadczony zespół z chęcią odpowie na Twoje pytanie.

Kupuj z dowolnego miejsca na świecie

Nasza platforma umożliwia zakup produktów w dowolnym miejscu i czasie, z dowolnego urządzenia mobilnego.

Płać jak lubisz

U nas płacisz tak jak lubisz, przelew, blik, faktura

Opinie

Nasi klienci dobrze oceniają naszą pomoc na ścieżce zakupowej.

Chcesz więcej ciekawostek z świata LED? Zajrzyj na nasz Wirtualny Warsztat

Twórz go razem z nami!

Megamenu

Your cart

There are no more items in your cart

Sign in